söndag 6 april 2008

Ghaaa..... #%X+%%#

Nu blir jag irreterad på data-skiten.... det funkar inte att få in bilderna....
men jag kan ju ändå skriva och berätta vad vi gjort i helgen!
I fredags var vi hos min ingifta faster Maria som fyllde 50år Grattis grattis!! jag glömde naturligtvis kameran hemma... men det var väldigt trevligt!!!
Igår så hade vi grillpremiär här vi bjöd hit Johan & Helen Linneá Vilma och deras kusin Moa.
Vi bjöd på kött, klyftpotatis och ungsbakade morötter och rödbetor vitlöksås sallad.
Jag fick ett glas vin till maten men jag drack bara halva (det var riktigt stora glas!)
idag har vi varit hemma hos Olas mamma och pappa på middag, vi fick kyckling och potatis lite annat smått och gott! och det är nog typ allt vi gjort i helgen!

ska försöka med bilder sen när lilla killen sover nu kronglar han mest!!! Sitta still vad är det!?
Han har börjat att hoppa och man får bra stutts i min mage!! måste vara jätte kul!!

Inga kommentarer: