tisdag 22 april 2008

:)

Min dag började vid sex i morse då William vaknade och inte ville sova mer! så det var bara att gå upp. sen vid sju vaknade Ebba, hon var trött som vanligt. men så sa hon att hon hade ont i magen och när jag fråga om hon hade jätte oni svarade hon:
-vet inte....
Jag trodde då att hon bara ville vara hemma från skolan och började ställa massa frågor typ om det hänt nått osv... men vi kom fram till efter mycket om och men, att hon skulle vara hemma hon såg pigg ut och verkade kry...
Men nu är hon sjuk med feber och magont dock inte sååå ont. Så hon får vara hemma imorgon med!
Idag kom min (eller egeniligen pappas) Telefon så nu i eftermiddag har jag och villiam varit inne och hämtat den!! Lycka på hög nivå... Nu ska jag bara lära mig den åxå.. (mamma, var det nått headsett med telefonerna skriver det här annars glömmer jag säkert att fråga!)
Var inne en sväng på karlssons åxå, men jag köpte inget avancerat...
Jaha, det var min dag. Hoppas att Ebba mår bättre imorgon så kanske vi kan fika ute i solen om det nu blir sol!!
Ha det gött!

Inga kommentarer: