lördag 12 april 2008

Igår var jag och Helena, Emilia och William i Skövde och tittade lite!
Emilia fyller år idag så Helena ville köpa lite mer pressenter till henne. det blev lite kritor, en ringklocka till cykeln, modellera, en leksaks bil och säkert lite till som jag glömt nu! Jag handlade en tröja till reapris på kappahl, hårvax och glansspray i märket Björn Axen, disktrasor, en vattenflaska till Ebba, Ett dataspel till Ebba, Dogs heter det. och jag ska provspela det i eftermiddag tror jag!

På kvällen tittade vi på "så ska det låta" med mycket zappande till hockeyn.. Ola tog en öl och William blev grymt avis!
Men vi tyckte att han var lite liten än kanske att man måste ha börjat dricka vatten och äta lite riktig mat innan han får börja med öl!!
Tuttar slutar han väl aldrig med kanske att han håller upp i några år...

Intresserad är han i allafall!!!

Han vill HAAA!!!!

Vi gav inte med oss, det är inte öl på tröjan, det är dregel och kanske en och annan spya på tröjan!!

Min lilla plutt!!!

Idag ska vi greja lite Ola är iväg och hämtar spiskåpan som han målade igår. det sista han sa innan han gick ut var:

- städar du i köket lite...????

Jag svarade glatt:

-Jaa, det gör jag sen! ska bara söva William så ska jag göra det!!

Nu har William säkert sovit en timme han somnade i min säng och där tittade jag lite på TV sen satte jag mig här... som ni förstår har jag inte städat i köket!! Ola kommer att bli glad på mig! (speciellt då jag inte kommit ur pyjamasen än!)

Ute snöar det, men inget lägger sig på marken. Det är ju skönt!

, om jag skulle ta mig i kragen nu och sätta fart få lite gjort, kanske att jag skulle ta på mig nått annat än pyjamasen! Plocka iordning i köket, så Ola slipper!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: