torsdag 10 april 2008

Sova!!!

Nu ska jag bara skriva litegrann här så att ni får veta vad vi har haft för oss idag.
Idag har vi haft besök av tjejerna och barnen i föräldragruppen. som vanligt glömde jag att jag har en kamera!! Den låg uppe på laddning. Kom på precis när Camilla, Noah, Nina och Ted skulle åka och då var det ingen idé att fixa med det!
Sen efter det har vi faktiskt inte gjort nått speciellt. Ebba lekte med Ebba och Clara. jag busade med William. Sen när Ola kom hem släpade jag ut dem på en promenad blev en sväng till affären vidare till Bosse och Birgitta (Olas föräldrar). Birgitta köpte glass av glassbilen och jag och Ebba fick var sin som färdkost så nyttig var den promenaden!!!
Efter att William har haft några kvällar som han har haft väldigt svårt att slappna av och sova så har han faktiskt somnat utan några större protester vi får se om han sover vidare jag la precis ner honom i sängen... men det verkar lovande....

Imorgon var jag inte riktigt vad jag ska hitta på men nått kan jag nog komma på! Ebba ska följa med Moa hem, och jag ska hämta henne halv fem. sen ska hon till sin Mamma på kvällen!

Nu ska jag åxå ta och sova...

Natti natti!

Glöm inte att ni gärna får skriva kommentarer... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Vilken tur. =) Kul att träffas igår. Ni har ett så himla mysigt hus. =) *kram kram*