måndag 14 april 2008

Vad ska jag skriva för rubrik nu då?




Hmm Det har ju inte hänt nått speciellt i helgen...
Igår... ja vad gjorde vi igår, var på promenad, lagade mat, så kom mamma och pappa en sväng för att titta på fläktkåpan...

Idag ska vi till BVC (jag och William alltså). Han har blivit jätte snuvig och nyser lite. Får hoppas att han inte blir mer sjuk för i morgon ska vi träffa föräldra-gruppen hemma hos Camilla och Noah. Men vi får ta med en sak som han kan tugga på, så att inte snuvan smittar de andra barnen!Han ska i alla fall få sin 5-månaders spruta.Lilla plutten...

Nu ligger han på en filt med plastad frotté under, men tror ni inte att killen lyckas att kissa på golvet ändå! så att täcket blev jätte blött ändå! Killar kan! ;)


Hörde på nyheterna nu att de hittat Engla att 42:åringen erkänt. Jä..a idiot! Hoppas att han får lida riktig pin i fängelset... kastrering.. med osthyvel (den ska vara gammal och slö)

Ååå, f..n vad arg jag blir det finns inget straff som är hårt nog!! Döden är inte hårt nog, så jag tror inte på dödsstraff. Låt honom leva med detta och pina honom resten av livet istället!!! dra av ett naglarna en i taget. sen fingrarna..osv... allt utan bedövning...

, nu måste jag fixa till mig lite. Var inne hos William alldeles nyss tog på honom och så har han ätit, och nu sover han min kille!

ska ju vara i stan kl 11

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Ja, jag älskar tunikan. Nog ett av de bästa köpen jag gjort nu i vinter (och typ ett av de enda *skrattar*). hoppas att snuvan blir bättre. Vem vet, ni kanske inte heller får ta sprutan när han är förkyld. Men de ska väl inte vara några problem.
Ja, jag skulle också kunna skjuta på det, men nu kommer ju ni på besök imorgon förmiddag och då vill jag ju gärna att det skall vara iordning. =) Vissa har ju satt ribban ganska högt. *skrattar*
*kram kram*

Louise sa...

Det var Malin som satte ribban!! jag försökte hålla samma nivå men det är ju omöjligt med en stökig familj som detta!! *ler*