fredag 18 april 2008

Äntligen Fredag!!

Jaha då var det fredag igen! Ola är hemma från jobbet idag han är sjuk! Förkyld... Inatt hade han feber, vet inte hur det är nu, men han är inte pigg.
Nu ska jag försöka att söva William i sin säng, vi får se hur det går. Förhoppningsvis somnar han där, innan jag har skrivit klart här.
fast han låter inte så trött!
Jollrar som hejsan... Hmm jag tror inte att han somnar...
Sen när han har somnat så ska jag gå ut och hänga tvätten! härligt när man kan hänga den ute! ska försöka att tvätta undan allt i helgen! det är så skönt när det blir tomt där nere!
Sen fram åt förmiddagen så funderar jag på att åka in till stan och köpa jeans såg i tidningen idag att Lee alla modeller kostade 399:- på JC, kanske att jag köper att par sådana...

Var och hämtade William nu, inte tusan kan han sova, fast jag ser ju att han är sååå trött!! Men sover man kan man missa nått! Men mamma har ett hemligt vapen, men det funkar visst inte... nu är han tillbaka i sin säng... får snart ta till vagnen.. Han kanske åxå har ont i halsen det kanske är därför som han inte kan komma till ro...

Nu ska jag försöka ta på mig nått annat är pyjamasen kan ju inte gå och skrota i den hela dagen....
ha det bra...

Inga kommentarer: