onsdag 9 april 2008

stan!

Nu har jag varit en sväng i stan skulle köpa blöjor men så klart blev det lite annat åxå! William väger ju över sju kilo nu så blöjorna var i storleken 7-18kilo det ska väll räcka ett tag!!
Nu ska vi eller jag börja städa och plocka vi får se om jag orkar igång!! Det är ju inte så kul att städa! nu kommer dessutom Ebba snart hen och hon har en kompis med sig hem Felicia. Ska ladda batteriet i kameran så kanske jag kan ta ett kort på dem!
Sen ska jag även försöka baka lite kanske att Ebba och Felicia kan baka chokladbollar!William är nyäten och ny soven glad som bara den ligger här och "pratar" med en leksak!men nu ska vi sätta fart!!
Ska börja med att besöka tvättmaskinen och den gigantiska tvätthögen!!
Ha det bra!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Vi sa kl 10:00 imorgon. =) Vi ses då. *kram kram*