onsdag 23 april 2008

Krasslig....

Varning känsliga och kräsmagade läsare bör hoppa för bi den gröna texten!!

Ebba är riktigt krasslig nu. Hon har haft feber hela natten och igår kväll fick hon alvedon, som hon ioförsig spydde upp. Annars har hon sovit hela natten. Idag så tyckte vi att hon såg lite piggare ut. När jag åt frukost ropade jag på henne och frågade om hon ville ha.. jo, hon kunde väl äta lite... hon hade väl ätit fem tuggor och druckit en massa vatten när hon spydde rakt ut utan förvarning. Lyckades pricka marmeladburken golvet och hela stolen... tur var det att jag hade tatt upp William från gåstolen annars hade han fått sig en spydusch!

Vad ska vi annars göra idag! Jag ska fixa lite med pappsens pressent. Ska försöka vara lite ute fast just nu sover William i min säng. så då kan jag ju inte gå ut. jag ska tvätta dammsuga osv.
Ha en bra dag allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Stackar Ebba som är så sjuk och till råga på allt spyr! Häftigt att pricka in så mycket på en gång... Hoppas nu att det inte är magsjuka, så att ni inte kan komma på kalaset på lördag... för maginfluensa vill nog ingen få med sig hem!

Louise sa...

det blir en x-tra bra pressent!!!
Varsågoda Maginfluensa!!!

Anonym sa...

Hej hej!
Hur är det med er? Är ni fortfarande sjuka? *kram kram*