torsdag 17 april 2008

Torsdag...

Igår fick vi inget gjort. Det enda jag var ute, var en kort promenad med William. Städade lite för det var behövligt! Idag ska vi åka på öppna förskolan i hassle. Ska ta och ringa till Pernilla och till Theresé se om dom ska åka!
William har jag bytt på tre ggr på en timme och nu är han helt nybytt när det brakar loss igen!!!!Det är bara att gå in igen byta en fjärde gång!
Kanske att jag ska ta och ägna mig lite åt träggårdsarbete i eftermiddag. det får vi se.
Nä nu ska jag gå och klä på mig och byta på William...
Ha det så bra idag!!

Glöm inte att ni kan skriva inlägg.
Tror att det ska funka om man kryssar i anonym...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att ni får en mysig dag på öppnaförskolan! *kram kram*

Anonym sa...

Hej på er!
Kan tala om att det kommer att komma en ny telefon till dig om ett par dagar... Nokia hittade minsann inga järnspån... det var ju det jag sa!

Louise sa...

Nää och var skulle de ha kommit ifrån då!?? Det kan man ju undra!! Pappa vill inte ha den nu då?
Nu ska jag ta hand om tvätten!! Uch och fy och blä...