fredag 18 april 2008

Så där!!

Då var även klockan fixad!! Bytte stil på den tyckte att en lila passade bättre!!
Idag har jag varit i stan. skulle ju köpa ett par jeans men det var på barnavdelningen som det var billigt! så det bidde inga jeans. Jag köpte en snorsug till William ifall han blir mer snuvig så kan det vara bra att ha en sån hemma. Ibland skulle man ju bara vilja säga "fräs" till honom...
Det blev åxå en tuff t-shirt till Ebba. Golfbollar till Ola. Inget till mig som vanligt! Jag messade till Kristin och frågade om hon ville fika med och det ville hon så nu har jag träffat henne och lilla bebisen som heter Elias.
Så liten kille har William verkligen varit så liten... det tror inte jag, fast Elias var större när han föddes än vad William var. Elias vägde ca:3700g och var 52cm lång. William vägde ju 3490g och var 50cm lång...
Fast William har ju alltid varit lite rund. Elias var lång och smal!
Jag hade såklart kameran i väskan men som vanligt glömde jag av den, och kom på att jag faktiskt hade den med mig, först när jag kom hem!!
Ska messa och fråga henne hon kanske kan maila en bild... Ååå man blir så sur på sig själv!!
William somnade precis och jag pyttsade ner honom i sin säng och det verkar som om han sover vidare... Skönt. Så jag ska nog åxå ta och krypa ner i min säng och försöka sova. Ola tittar på hockey. Han mår lite bättre nu, han har inte sagt nått i alla fall!! Ebba sover hos Vilma Storm.
Nä, nu ska jag gå och tvätta av mig, för jag har en gammal spya på axeln, som inte luktar tårta!! Sen ska jag sova!!
Sov gott!!

Inga kommentarer: