tisdag 15 april 2008

snorig!

Igår fick William sin fem-månaders Vaccination. på kvällen fick han feber så klart det var jobbigt för honom. Han fick näsdroppar igår kväll och då blev det betydligt bättre. Gav honom nu på morgonen åxå, för fy vad det rann ur näsan.. men nu är det mycket bättre han har ätit ordentligt och snoret har slutat rinna. Nu ligger han i sin säng och det blev väldigt tyst så jag tror han somnar. (hör att han andas) Då ska jag passa på att göra mig iordning inför mammaträffen! Har läst på Camillas blog att det blir muffins... Mmmm gott!
Vill åxå skriva att jag tycker att han mår bra för övrigt han har sovit bra inatt . Så det är nog ingen fara att träffa de andra får vara noga bara vad han tuggar på!

Han somnade helt själv i sin säng!!!

2 kommentarer:

Theo Alm sa...

Hej William!
Jobbigt att bli hängig efter sprutan men skönt att du har sovit gott.
Kram Theo

Anonym sa...

Hej på er!
Det ser skönt ut att sova så där mitt på dan...