måndag 31 mars 2008

Kass!!

Nu har jag varit riktigt kass på bloggfronten igen!! men jag har inte haft tid jag har faktiskt inte suttit vid datorn alls!!

och inte har jag använt kameran heller!

Så nu ska vi se vad har jag gjort i helgen!?


Jo, i fredags var jag och Ebba i skövde på maxi-huset vi skulle köpa skor och det gjorde vi åxå Ebba fick ett par gymnastikskor och ett par jätte-fina andra skor ska försöka att få in en bild på dem senare eller imorgon kanske! Jag fick åxå ett par fina skor.


I lördags började Ola bygga en spiskåpa hos min pappa jag har inte sett den men alla som har sett den säger att den blir bra! Jag och mamma spenderade dagen på IKEA det var en toppen trevlig dag. Jag köpte ljus i olika storlekar och valörer.. små handdukar, vardagsglas, vinglas, toa-borste, förvarings grej till Ebba, mm...

Sen åkte vi hem till mamma och pappa där grillade vi för att sen åka hem och titta på körslaget. Det var kul att se Gullspångs körendet var ju några med som jag kände! Annars tyckte jag att programmet var sådär men jag kommer att titta ändå sålänge Gullspångskören är med sen lägger jag nog ner mitt tittande på det programmet om jag inte tycker att det är vansinnigt bra då så klart!!!


På söndagen åkte vi till hova igen för Ola skulle fortsätta på spiskåpan och jag släpade ut mamma på en promenad självklart fick båda hundarna följa med.

Sen var vi även och fick lite tårta hos farbror Jan som fyllde år vet inte riktigt hur många men det kan inte ha varit mindre än femtioett!! För han är äldre än pappa och han fyller femtio snart!!! kan det ha varit femtiotre måntro??? skit samma vi fick tårta och det är gott!!

Tiggde även till mig Pappas mobiltelefon han köpte en ny som han är väldigt missnöjd med den har gått sönder två ggr nu, men efter som att det är garanti på den än så är det bara att lämna in den. Så jag fick den om jag lämnade in den, och det gjorde jag mer än gärna. så det har jag gjort idag åxå!Det är en Nokia 5310 Xpressmusic


Idag började med ett riktigt ryck! Jag vaknade kl 07,34 skit... då blev det bråttom väcka Ebba skynda, skynda, frukost, toabesök, packa gymnastikpåse... oj oj men kl 07,55 satt hon på cykeln till bussen otroligt duktig och SNABB var hon imorse. Så man kan altså inte lita på väckarklockan William, får ställa den riktiga tills imorgon!

Sen åkte jag och William till Malin och Julia i föräldragruppen och träffade de andra mammorna åxå! Jättetrevligt!! Blev lite avis på deras hus det kändes jättestort mot vårat...

Nu ska jag gå ner och borsta mina tänder så att de blir rena och fina..

sen ska jag sova lite innan William vaknar för ett nattmål!

Ha det så bra alla!!

Inga kommentarer: