torsdag 20 mars 2008

Nu börjar påsken!

Nu är det påsk och vi har lite ledigt eller jag och William har ju ledigt hela tiden men Ola och Ebba har varit lediga åxå Ebba har varit ledig hela veckan (påsklov) och Ola hade lite komp att ta ut. Vad har vi gjort då? tja inte så mycket...
Ebba började dagen med att leka med Ebba och Clara sen åkte hon iväg med Julia Enoxon till Töreboda för att bada. Sen efter det så gick de påsk-kärringar



Från vänster: Ebba, Ebba B, Clara och Julia


William fick sitta med pappa vid datorn och hans uppgift var att hålla tangentbordet och det måste ha varit dö tråkigt, för han somna som en stock!!!

ser skönt ut eller hur!?


Idag när jag var igång och letade efter påskpyntet så hittade jag en hel låda med bebis-grejer som vi glömt bort. Vi fick en låda för jätte längesedan av min syster med bebis saker som jag visst hade städat undan där i var det bland annat ett babygym. det var kul ska ni veta oj vad han roade sig länge där låg på golvet i säkert en halvtimme utan att bry sig speciellt mycket om mig jag satt på en stol och pratade med min mamma i telefonen! sen bar jag upp gymmet så låg han uppe medans jag städade hos Per Gessle.

Nu har det äntligen tystnat inne hos tjejerna och jag tror Ola har somnat där nere i soffan för jag hör reklam... William sover i sin säng och jag ska gå och lägga mig i min säng för jag är ju den som är näst först vaken William är först men för att han inte ska väcka alla så måste ju jag studsa upp och hämta honom! sen brukar vi mysa i min säng lite innan vi går upp!

Nä nu är jag sååå trött! natti natti!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GLAD PÅSK! Hoppas att ni får en mysig helg och att dopet går bra!
Urban berättade precis att Torbjörn och Kristin hade fått en pojk i måndags eller om det var förra måndagen. Men det kanske du redan har hört? =)
Nä, nu ska jag ta och leta nyttiga recept på muffins. =)
*kram kram*

Anonym sa...

Hej!
Vi tackar för det fina dopet vi fick vara med på! Han är ju den sötaste systerson jag har & den enda.. kram stor syrran med fam..

Anonym sa...

Svar: Nä, jag förstår att du inte ville ringa och tjata. =) Det finns nog inget som är så jobbigt i slutet som att höra: Har inte du fått än?
Ja, visst kan vi nog ses nästa vecka. En promenad skulle sitta perfekt. Kanske kan ta och komma ut till er. Vore kul och se lite annan miljö än Mariestad. =) *kram kram*