fredag 7 mars 2008

Idag har vi (jag och William) Varit på öppna förskolan i Hova. Det var trevlig träffade Lisa Johansson och Johanna Andersson med deras små döttrar! Alltid lika kul att träffa vänner som man inte sett på länge! Jag åker nog dit nästa fredag åxå! Idag ska vi inte göra nått eller vi ska väl ha lite fredags-mys med taco-paj! Jag hade dumt nog glömt plånboken hemma så jag fick åka till pappa och låna pengar så jag kunde köpa de där jättebra paj-skalen som bara är att fylla, och som var och en kan fylla med sitt! Mmmm gott! De finns dessutom inte att köpa här i Sjötorp. När jag handlat färdigt och ska skynda mig hem så har rattlåset gått i och jag kunde f**n inte få ur det slet och ryckte i ratten! Så då fick jag ringa till pappa och Lillebror för att fråga om det inte var så man gjorde!! och jo det var det jag gjorde rätt!!!! Då hade det verkligen låst sig och lillebror kastade sig i bilen för att hjälpa(!) men jag lyckades fixa det själv efter många om och men!!! (och några svordomar, så bli inte förvånade när William börjar svära för jag hade inte censurerat munnen) Så då fick min kära bror vända igen, han är så snäll!
Idag ringde medborgarskolan till mig om Baby-sim kursen börjar 20 April tänkte säga till Camilla och Therese att de skulle börja med deras små sötnosar åxå!! Vore ju kul om det är några man känner menar jag!
Nu ska jag börja städa lite, Ebba leker med Clara. William sover!
Ha det så bra
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Hej hej! =)
Babysim är jag verkligen intresserad av. Vet du vad det kostar eller? Vilka dagar kommer det att vara?
Hoppas att ni har haft en bra helg. Kanske kan ses i veckan och ta en promenad.
Tack så mycket! Många som gratta mig på namnsdagen. Tog lite lång tid innan jag fattade vad det var alla sa grattis till. =) Ibland är man ju bra väck i huvudet. =) *kram kram*