söndag 16 mars 2008

Melodifestivalen


Ja nu var det klart att Charlotte vann med låten Hero. Jag tycker att den är riktigt bra faktiskt. var bra låtar över lag! Min mamma och pappa var här, vi åt varma mackor och kollade på melodifestivalen. William tyckte programmet var långtråkigt så han sov sig igenom det, och fortsatte sova till 01 nånting vaknade fick mat sov vidare till 06.30. Då trodde jag att han var pigg så jag hämtade honom till min säng matade och så sov vi till 8 vilken snäll kille va!?


Idag har vi varit i Surö bokskog jag skulle plocka bok-kottar till lite påskpyssel men jag tyckte inte att jag hittade några fina. För ni förstår att på onsdag så ska jag och en annan mamma vara ansvariga för ungdomsgården och då ska det ju vara lite påskpyssel så klart!

Ola har krattat och grejat på baksidan så att det bara är och fylla på med jord där sen när det är dax!nu städar han i källaren han är så duktig ju!jag sitter här som ni märker och William sitter åxå här det låter och luktar misstänkt illa om honom så jag får snart resa på mig och byta blöja på honom och så som det luktar och har låtit får jag nog byta byxor på honom åxå!

Farmor och farfar har varit här en sväng och fikat lite!

nä nu får jag byta på William ha det så bra allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Hoppas att du hittar massa fint imorgon. Själv så hittade jag ju en del. Men känner att jag skulle vilja hitta mer. Tror jag ska beställa hem istället. =) *kram kram*

Anonym sa...

Hej På er och tack för senast!
Det var gott med varma mackor och melodifestivalen var ju ok. Hoppas att ni får en fin tur till skövde du och gammelmormor idag. Här snöar det som "tusan" vad det nu ska vara bra för...

Anonym sa...

Svar: Tack! =) Idag känns det jätte bra. har inte gjort så mycket mer än dragit borsten genom håret. Vi får väl se imorgon efter att vi tvättat håret. =)
Nä, han är verkligen inte långt efter. =) Bara 300g lättare. =) Annars är det inte mycket som skiljer. Hoppas att ni har haft en toppen dag! *kram kram*