fredag 14 mars 2008

68

Idag prövade vi ett par ljusblå hängslebyxor i storlek 68, de har sett så stora ut men de passar faktiskt riktigt bra! Han har blitt så stor nu killen!
Längtar tills efter påsk då jag har planerat att åka upp på klädbytardagarna! han behöver så mycket Ebba åxå för den delen! så jag får spara lite pengar och sen shoppa loss riktigt där!
kanske att jag plockar ihop lite kläder som jag kan sälja åxå!!
Nu vaknar William efter att ha sovit en bra stund säkert två timmar! så nu måste jag redan sluta skriva!!!
Ha det såå bra allihopa!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Nä, det hoppas jag också att han inte håller på och blir. Tog febern förut på honom och där var det inget. Men nu är gladare. Känns jätte skönt. =) Hahaha, känner igen det där. Ska försöka få något gjort här hemma i helgen. När var det ni skulle ha dop? Har ni lånat dopklänning eller hade ni en sedan tidigare?

Ja, Noah han växer han med. Tog fram vårjackan idag som han fått av sin mormor. På den är det 68 och den passar riktigt bra. =) De blir fort så stora pojkarna.
*kram kram*