söndag 23 mars 2008

Påskafton

Hej!



Igår hade vi dop för lilla William. Vi hade bara bjutt de allra närmaste.

William var riktigt snäll under hela cermonin han skrattade och charmade prästen och alla andra. Han fick många fina pressenter, Bland annat en barnstol, sparbössa som var kombinerad speldosa jättefin, en ram, en flagga, sagoböcker, leksak, kläder, tallrik och en flaska, blomma,och en massa pengar! jag ska åka, jag tror det är nästa helg, till klädbytardagarna. Då ska William få yttligare lite kläder för lite av pengarna resten ska vi sätta in på ett sparkonto!

Vet inte vad de har hittat för nått intressant att titta på men nått kul är det!

Jag tror att det är gammelmorfar Leif.






Ebba tog en massa riktigt fina bilder på Vilma, ska lägga ut några bilder här jag ska även försöka skicka några till min syster!



Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra men nått ska vi nog kunna hitta på!

Ebba har sovit hemma hos Farmor och Farfar. Ylva är ju där!

Nä nu ska jag gå och ta på mig nått annat än pyamasen och morgonrock!

Ha det såå bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!
Nu har jag visat gammelmormor din hemsida hon tyckte också att den var fin.
Kram på er mormor