måndag 3 mars 2008

Inatt var vi åter i gamla gängor! William somnade vid nio vaknade 04 sov sedan till 07 så i natt vaknade han bara en gång! Hoppas att det håller i sig!

Idag så ska vi på föräldragrupp igen. Idag är det bå bibblan.
Jag kanske ska fika med Camilla före, men vi får se hur det blir med Ebba.
Hon har studiedag idag och imorgon. Just nu är hon hos Vilma, hon har sovit där inatt! Vi får se om de kan leka så länge, och vara sams, annars får hon väl följa med. På biblioteket finns det ju att göra för henne, och fika gillar hon ju!!

Nu tror jag äntligen att min kropp har fattat att William behöver lite mer mat. För nu har han ätit och han verkar mätt, inte hysterisk som han har varit i två dagar!!! Han sover såå gott i min famn och det kan han ju få göra, när han har varit så duktig och sovit i sin säng hela natten!

Nä nu är jag faktiskt trött i armen det är ansträngande att skriva med en hand dess utom med vänster....

Ha det såå bra alla så hörs vi...

1 kommentar:

Theo Alm sa...

Vi har likadan dygnsrytm du & jag....Kram Theo