onsdag 12 mars 2008

hej hallå!!


Här har vi William som ligger lite på mage försökte få till en filmsnutt där han vände på sig men jag lyckades inget vidare. Första gången han vände på sig så var jag så inne på att bara titta på William och inte på kameran. Då hade jag filmat bokhyllan och den vände inte på sig! Fniss Vände på William och började om igen fick till två bra filmer men då upptäckte jag att jag inte hade minneskortet i så då var det bara att börja om igen! Vände åter på William och då vände han sig bara på sidan ok det får duga tänkte jag och började radera massa andra gamla kort och filmer. Tror ni inte att jag lyckades radera filmen då!? Så det bidde ingen film, men ett kort bidde det i alla fall. Han var var dock inte på topphumör efter alla vändningar!!!
En riktig Charmör!!

Idag har gammelmormor Tyra varit här och hjälp mig passa William lite medans jag har bakat lite till dopet!!!

Här är det härligt smarriga Cornflakes-kakor men jag ska göra en sats till nån dag de blev lite förstora för att bjuda på man får tugga i en evighet!!!



Bakade goda Bullar åxå och om jag får säga det själv är jag super bra på att baka bullar synd att jag inte gör det oftare bara!

William sover gott efter baket det är jobbigt att baka när man inte får vara med att smaka...


Nu regnar det lite annars hade jag tänkt att gå en sväng. men jag får väl hålla mig tills träningen ikväll och köra extra hårt då!!! Har lite träningsvärk sen i måndags i baken och i armarna. Så det känns att det gör nytta! Nu ska jag kika runt lite på internett och se om jag hittar nått roligt att titta på!! Sen ska jag ta mig ner till tvättmaskinen.

Ha det så bra....


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jisses vad jag blev sugen på cornflakeskakor, det har jag inte ätit sen du gick i skolan tror jag.
Ju du är en fena på att baka bullar laga mat och fixa...

Louise sa...

Tänkte att jag skulle åka till dig idag kanske tar med några!!