onsdag 12 mars 2008

Tränat!!

Nu har jag varit och tränat förut har det kännts som om mina magmuskler varit helt borta och jag inte orkat gjort en enda situps men idag verkade det som att de kommit tillbaka!!!! jag orkade göra säkert ca:20st så nu är de tillbaka från en lång semester!! förmodligen kommer jag inte att komma upp ur sängen imorgon så jag och William får väl stanna där hela dagen!! Fast Ola kanske kan hjälpa mig upp innan han åker!! Hoppas att vi är vakna då annars får vi vänta på att Ebba kommer hem från skolan och kan ge mig lite mat William klarar sig ju! Har ätit såå många kakor nu att han kommer att få en sockerkick inatt när han äter! Cornflakeskakorna blev alltså toppen goda!!! (Nästan slut) Får baka mer sånna! Ska baka lite till imorgon!
Nu ska jag sova Natti natti!
Hittat hur man ändrar färg kul va!!

Inga kommentarer: