söndag 23 mars 2008

Promenad!

Har precis kommit in efter att ha varit ute en sväng William behöver sova så jag tänkte gå en sväng! väl ute så kom grannen hem och vi blev stående och prata i ca: tio minuter sen sov William, toppen tänkte jag, då kan jag fixa mina rabarber de sk flyttas ihop lite efter som att de sitter en här och en där...
men det var iskallt ute och fruset i marken så det blev inget grävt. Så nu är jag inne och William sover gott i vagnen! Ja, jag har känt på honom han är varm och go! Overall och filt, han har det jättegott.
Nu ska vi försöka att få till lite mat för äta måste man tydligen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Hahaha, låter inget roligt för dig. Men nu när det är ljusare ute så är det inte lika jobbigt att gå upp. =)
Tack så mycket! Satt och pillade med det här både i söndags och igår och jag är riktigt nöjd med designen. =) Hoppas att ni har haft en bra påskhelg! Vad gör du imorgon? Lust och gå på babysång med oss? *kram kram*