söndag 9 mars 2008

nu då??

Idag såhär dagen efter sov William ända till kl 07.30 sen var han en riktig "gláing"!

Igår var vi hemma hos Ann-sofie och Jimmy.
Ola och Jimmy inledde kvällen med en tennis-match Ola sa att jag skulle skriva nått om att han vann! men jag vet inte om vi ska lita på det frågar vi jimmy så är det kanske ett annat svar!!!
Ann-sofie hade lagat jättegod kinamat
Mums vad det var gott!!
sen avslutade vi en jättetrevlig kväll med lite Wii.
Det är ett kul spel!!
Jimmy påminde mig att han minsann ville läsa om att vi varid där på bloggen och det var då jag kom på att jag faktiskt hade kameran med här är resultatet!!!

Ann-sofie, Sigge, Ebba och Maja

Svea och Maja!
Om någon känner sig intresserad av vovven, så är den till salu, tydligen!! Hon är snäll lydig(när hon känner för det) och ca5år gammal...

Ann-sofie och Sigge!!



Jimmy, William, Ola och Maja


En riktig cooling!!



Nu ikväll har jag varit på Modevisning Oooo vad mycket fint det fanns!! Det fanns en massa fina kläder som jag föll för bland annat ett par röda jeans.. men jag vet inte röda byxor är det jag? Fast det var rätt så dyra kläder men jag hittade lite som jag köpte, tar lite bilder på det imorgon eftermiddag!
för på morgonen så ska vi (jag och Wille) köra Ola till stan han har ju bilen hos Jimmy. Sen ska vi på öppna förskolan i Lyrestad!

Ha det så bra kramar Lollo

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt med modevsning. Vad var det för någon? *kram kram*

Louise sa...

Ja jättekul! det är en tjej här i sjötorp som har en liten affär hon ordnar med sånt!fungerar lite som ett klädparty fast mab är hemma hos henne! jah kanske skulle ha ett sånt party!!

Anonym sa...

Är det Monica Lindgren eller? *kram kram*