söndag 2 mars 2008

I fredags hade vi träff med föräldragruppen och för ovanlighetens skull hade jag kameran med mig och mindes den!! Resultatet blev en massa kort!!
Noah i blått, William i randigt!
här har vi William, Julia i brunt, Noah, Natalie i rosa
Natalie, William & Noah
På lördagen var det barnloppis och jag passade på att köpa en hoppgunga som vi pröva William var skeptisk!
Men lite kul var det nog!!!
William har haft två dagar när han har varit helt omöjlig!! inget är riktigt bra! Tror han är i en växaperiod och vill ha lite mer matän vad som finns! det är lite bättre nu han verkar mätt!
Han vände dessutom på sig idag men jag vet inte om det var på riktigt eller om det lutade lite han såg i vilket fall väldigt förvånad ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad gosiga de ser ut. =) Ska lägga upp några bilder jag med sen. =) Hoppas att helgen har varit bra. Vi får höras imorgon om vi ska ses innan vi ska iväg med föräldragruppen. *kram kram*