fredag 29 februari 2008

Kolla vad jag kan!

Nu har han lärt sig att ta saker som man ger honom! Så duktig och visst det ska ju direkt till munnen!
Boken Elefanten Lollo som han fått av Wilma blev en riktig succé
Men det är svårt när man ligger på mage, men man måste ju träna och kanske att jag har varit lite dålig på att ha honom på mage, men nu ska vi hårdträna!!!
Här har han fått tag på blomman!!
Mmmm mums!! Ser ni lyckan i ögonen??
Vad ska vi göra idag?
jo det ska jag säga er, nu på förmiddagen så ska vi nog gå en sväng tänkte att vi skulle försöka vänta på solen men den kanske inte kommer fram idag!?
sen ska vi på föräldra träff och det ska bli sååå kul att träffa de andra föräldrarna!
Sen ikväll så ska Ola till sin arbetsamrat Johan på tvspels-kväll, och jag hade tänkt att åka till mina föräldrar! Måste ringa och se om jag får komma de kanske är upptagna!!!!
Ha en bra dag alla!!

2 kommentarer:

Theo Alm sa...

Hej William

Jag tycker oxå att det är jättegott att smaka på allting. Nu har jag fått dille på att tugga på kökshanddukar...min mamma hoppas att det går över....

Ha en trevlig helg!
Kram Theo

Theo Alm sa...

Hej William

Jag tycker verkligen att vi ska försöka träffas nån gång mé, det skulle vara roligt att ses i verkliga livet och inte bara på bilder.
Ska kolla upp hur långt det är mellan oss egentligen
Kram Theo