torsdag 28 februari 2008

Mys!!

Igår så hade jag ju skrivit att det var öppna förskolan men jag tog fel på dag så det blev inget med det!! Istället Åkte jag William, Therese och Theo till skövde på en shoppingtur! vi skulle egentligen ha påsar till blöjhinken och de finns ju på babyproffsen.. sen gick vi på stan handlade en boddy ock ett par stumpbyxor till Wille. Lite kläder till Ebba blev det åxå såklart!
Men inga kläder till mig! Prövade ett par jeans men jag fick extrem rumpa i dom så de köpte jag inte!! undra om min rumpa ser ut så jämt..
men Thereses Barnmorska hade sagt till henne att det var nu vit tre månader som amningen började ta på vikten så nu ska jag sluta äta godis om det går!
Med undantag för hemma hos andra! tex Mor och Far för dit hade jag tänkt åka imorgon kväll och där brukar det alltid finnas nått gott i skåpen!!Nu kommer hon ringa och säga jasså man ska få läsa på bloggen att du tänker komma...


Boddyn till Willeplutt

Så kul har vi framför datorn!

oj nu får vi skynda ner och fixa lite mat!!!

ha det!!

1 kommentar:

Theo Alm sa...

Hej William!

Jag har en likadan body som du har.
Vi är finast i världen.

Kram Theo