fredag 15 februari 2008

Insett att jag är fel i tiden!!

jaha då har jag insett att jag ligger en dag fel i planeringen! vet inte hur det gick till men så är det. så här kommer lite ändringar: Bosse och Birgitta åkte igår alltså torsdag...
Bosse fyllder år idag....
STORT GRATTIS BOSSE!!!
så nu tror jag att jag ändrat allt!
Det blev inte heller bättre med mina dagar när ola var hemma från jobbet idag. Han är sjuk, ont i halsen och lite hängig... men inte lika gnällig som jag, känns som att kroppen har utövat ett maraton. Lite ont här och där känns som svår träningsverk, och om det vore så väl, då kanske jag skulle kasta mig ut för trappen oftare. Jag menar om man nu skulle få träningsverk måste det ju vara som ett träningspass och där med blir man smalare på kuppen!? på bara några sekunder! Och tar jag hela trappen så behöver jag ju bara göra det sisådär en gång i veckan!
Idag har jag varit en sväng hos Urban och Lisa (Vänner till mina föräldrar). Därför att jag hade massa kläder, till Linda, deras älsta dotter som har två egna barn Vicky och Fanny. Det var trevligt att träffa Linda det var längesedan faktiskt flera år sedan! Sedan efter det så var jag en kort sväng hos farmor Lisa. Hon har flyttat till mogården i Hova, och jag tyckte faktiskt att hon hade det väldigt trevligt där. Jag tror faktiskt att hon trivs bra det verka så i alla fall!!
nu ska jag krypa till kojs William sover och antagligen snart Ola åxå
Natti Natti

Inga kommentarer: