torsdag 14 februari 2008

Ont!!!

Idag är en skit dag!! började bra vi vaknade gjorde lite inlägg här det var sen som det började....
började med att hag halkade i trappen med William på armen vet att jag tänkte håll i William, ligg på rygg, vi stannar i svängen. Det gjorde vi åxå, innan jag kunde känna efter hur det gick var jag ju tvingen att kolla hur det gick med William verkar som att det gick jätte bra han skrek hysteriskt i fem min sen var han som vanligt glad och pratig.. ungefär då som jag kunde kolla över mig själv lite får nog ett stort blåmärke på baksidan av låret och på axeln! Får jag inte det blir jag nästan besviken så ont som det gör nu!!!
Sen åkte vi till BVC och där fick vi bekräftat att det inte var någon fara med William, bara att han blev rädd... Vem blev inte det! Så då stack hon lill killen i benet istället, stackars liten ajaj. Som grädde på moset får han säkerligen feber åxå!
Ikväll ska vi fira Bosse, Olas pappa, som fyller år imorgon. vi firar honom idag då han och Birgitta åker till Tyskland och Ylva imorgon! På tal om Ylva så har jag lovat Ebba att vi ska försöka "skypa" henne idag. För Ebba tyckte att det var vansinnigt orättvist at Farmor och Farfar skulle åka utan henne!
Nu ska jag gå ner och se om lilla Wiliam fortfarande sover sen ska jag ta vägen förbi tvättmaskinen kanska att jag stannar till där!
Och JA jag ska gå försiktigt i trappen!!!!
Vill ju inte trilla på min ömma bak igen för då kommer jag förmodligen inte att kunna sitta mer på denna sidan jul!!
Ha det så bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där! Hur är det med rumpan i dag? Du har väl ett saftig blåmärke eller... Tack för i går god mat fick vi också. Du får väl dementera lite idag på hemidan det kanske inte var bara baken du slog i... Ha det gott idag och kram på er!

Louise sa...

Kanske att jag smälde i huvedet åxå det var en bra tanke det finns mycket jag kan skylla på det tex att jag glömde hänga tvätten i tvättmaskinen mm....

Louise sa...

stavningen kan jag åxå skylla på slaget i HUVUDET!!