tisdag 19 februari 2008

Hmmm..

Hmmm vad ska vi skriva om idag??
Kanske vad vi gjorde igår?!
Ja, ok, det får bli det ämnet! (händer ju inte så mycket här!)
Igår så var vi på öppna förskolan i Lyrestad. Det är väldigt trevligt där. inte alls så som i stan, I Lyrestad så tycker jag inte att det är nån märkesfixering och att mammorna känns som vanliga mammor!
I stan känns det mest som att mammorna hakat på trenden och har barnen som accessoarer. Bara fina märkeskläder och så!
Sen på eftermiddagen var Pernilla och Moa här med min ljushylla från partyligth... vi fikade dammsugare och butterkaka!
Mmmm gott
Efter det så var jag och Helena larsson och tränade fy vad det var jobbigt! Sen kom jag hem, åt och mata William samtidigt, sen somnade han för natten runt 20.40 och sov till 03.. nånting. Jag somnade av ren utmattning ca. kl 22,20 härligt, många timmars sömn! Nu ska jag börja greja lite med dop-planeringen!
Ha det bra allihopa!

Inga kommentarer: