fredag 8 februari 2008

sista dagen!!

Igår blev det inget skrivet men igår var en stor dag!! Min Mamma fyllde 50ÅR!! Stort Grattis till henne! Här i sälen så var det en förmiddag som var strålande fin.. Jag fick några åk typ tre i solen sen blev det strömavbrott i hela sälens komun... Då var det lika bra att gå hem och mata lilla William. När det ändå var strömavbrott passade vi på att grilla korv i backen (inte jag då så klart!) och vips kom strömmen igång igen! jag fick några fina åk till sen på kvällen kul!! jag har köpt mig en ny fin skid-dress i grönt med rutiga byxor! idag har jag lovat barnen att vi ska åka och bada får de om jag får med någon mer vuxen... och idag är åxå en äta dag! dagen börjades med gulach och smörgås sen har vi lovat att vi ska äta på Mc Donaldas och ikväll har vi några fina köttbitar at äta så idag lär vi inte vara hungriga i allafall!! nu ska det städas lite här så att det är lite fint här till kvällen!! Ha det såå bra alla

KRAMAR!

Inga kommentarer: