söndag 10 februari 2008

50år Kalas!

I lördags firade min mamma sin 50års dag med släkt och vänner! var jätte kul!



Min mamma 50år det kan man inte tro....
På denna bilden ser ni min mormor Tyra, min ingifta faster Maria även baksidan av min systers man Jonas
Här är Mammas vänner Baksidan av Kjell och Eva, sen frammifrån har vi: Urban, Lisa och Birgitta
min pappa (i grönt)
här är Pappa , Bettan, Mormor, Eva, Kjell, Jag (William) och Arne
På tal om Arne tyckte Jan (Arne´s pappa) att jag skulle lägga ut en kontaktannons så det får jag ju göra!!
Söt kille på 20år söker tjej i åldern 18-21år. Hällst ska hon vara rik äga 2000hektar land ha ett stort hus laga god mat.. är du intresserad av Arne får du en snäll, söt,händig kille med lastbilskörkort vilket kan vara bra att ha på din stora gård han kan även svetsa, köra traktor och övriga maskiner...
vid intresse gör ett inlägg här så vidarbefodrar jag...
Baloo, Mamma och pappas vovve!

William hos Gammelmorfar Leif

William i sin fina skjorta!

Inga kommentarer: