tisdag 12 februari 2008

Badkalas!!

Igår var det barnkalas på Johannesbergsbadet.. Det blev ett toppenkalas jag behövde inte göra nått bara stå där på kanten och titta så att allt gick bra. Barnen simmade, hoppade och stojade de hade jätte kul!
Moa, Ebbas klasskamrat sa att det var det bästa kalaset hon varit på! och jag lovar att det var värt varenda krona det blir ju jobbigt att ha det hemma tio tjejer som gapar skriker och stimmar! Nu badade de hela tiden alla lekte och var sams jätte kul! Jag behövde inte hålla på och hitta på lekar åxå vidare det skötte de själva i vattnet!
Det kommer härdanefter att bli badkalas varje gång och kanske att jag startat en trend vem vet!
375kr för en timme, max 17 barn och man bokar hos Eva Ahlström
073-8002129 man kan ju även boka och bara bada om man vill....
Jag pratade lite med hon som har det, om vattengympa och hon sa att det sökte instruktörer det funderar jag på! det skulle nog passa mig och jag skulle dessutom få en anlednig til att verkligen röra på mig. Då får man utbildningen på plats och även lite betalt (för att röra på sig en perfekt morot) . Nu ska jag gå ner och se om inte William ska vakna snart för mitt ena bröst verkar vara sprickfärdigt!
Ebba ska sova hos Elin och har redan åkt dit så det är bara jag och lillkillen hemma... vi ska städa och tvätta inte sitta här och lata oss!
Ha det såå bra alla.
Kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Vi var på babysången på Pärlan på sjukhuset idag. Får vi gå ihop på sen. =) *kram kram*