måndag 4 februari 2008

Framme!

Nu är vi äntligen framme! Stugan är jättefin och det är massor av snö!! De andra (det innebär alla utom jag och William. alltså Ola, Ebba, Johan, Helene, Linneá och Vilma.) drog precis iväg till backen. ser härligt ut....
Jag tänkte att jag sklle gå ut sen, men först så ska jag ta mig an diskmaskinen som vägrar starta, Men jag ska nog tala den till rätta! William somnade i soffan det är ju jobbigt att vara i Slälen, vi får se hur länga han tänker sova. Så jag får väl städa lite och greja och fixa. Börja lite med lunchen nu när William äntligen sover lite! Nu får det vara slut bloggat kanske att jag får till nått mer inlägg idag när de kommer hem från backen så att ni får veta hur backarna är! När liftarna stängt sen så ska jag ta med barnen och åka bob. Kul!!!

Ha det bäst. Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig/er... Hoppas att du får en finfin pulkatur sedan. Här skiner solen det är nästan synd att sitta inne idag. Börjar få struktur nu äntligen på kalasandet. Ses på lördag...