tisdag 26 februari 2008

Nya skor!!

Ni anar inte hur kul det är att busa! Nu skrattar han högt inte bara ler utan skratt med ljud!
Fast när man skrattar så blir det lätt att både frukost och middag kommer upp, men det är det värt!!
Vi tränar åxå ryggen lite man kan ju inte stå hela dagarna!!!
Idag har jag köpt mig ett par nya skor!! Jag gnäller ju alltid så när vi ska nånstans eller när man bara vill vara lite finare att jag inte har några bra skor. Nu har jag det!!!! Visst är det fina!?
Helt otroligt fina skor och det bästa av allt var att de var på rea halva priset, så då kostade de bara (runt) 270kr!! som hittat!
Det blev inget fika med Helena och Emilia idag, för Helena jobbar!
Så istället så åkte vi till hova och fikade hos min mamma, Williams mormor som jobbar på turistbyrån i hova. Hon jobbar alltså i borgen!
Nä nu vaknar snart William tror jag måste göra lite annat nyttigt åxå!!! Ha det så bra alla!

3 kommentarer:

Theo Alm sa...

Hej!
Kanonfina skor du har hittat.
Konstigt att karlarna alltid tycker att man gnäller över att man inte har nåt att ha på sig när man ska gå bort....min garderob är ju tom....typ....
Hehe annars är allt bara bra här, hoppas allt är fint med er.
Vi ska strax hämta Magnus på jobbet sen blir det väl mys ikväll.
Ska äta Tacobiffar i helgen om jag lyckas få till det ;-)
Ha det bäst kram Malin & Theo
Visst är det underbart när de skrattar högt.....

Anonym sa...

Hej!
Skorna var jättefina tur att du hittade ett fynd du med...

Anonym sa...

Härligt med nya skor. Och det är ju som bäst när de är med på rean och man får dem till halva rea priset. =) Letar skor jag med förfullt. Alla skor som jag använde under graviditeten är JÄTTE stora nu. Så det är bara att försöka hitta några som passar mig i smaken och på foten. =)
Ska bli kul och ses imorgon! Har du träffat någon av de andra? *kram kram*