tisdag 5 februari 2008

bilder!

Nu ska vi se hur det funkar försökte igår kväll men då var det nog förmånga på tråden
hade fått in bilderna tog säkert en kvart när allt bara låste sig!! AAh grr kände jag då!! men nu verkar det funka bättre! tog nog bara fem min att få in bilderna! hoppas att det går hela vägen nu!!

Innan de kom iväg...
Det är så de vuxna åker nu ser ni inte vad som står på bordet men dår står det öl såklart!
Barnen fick åka själva i backen nedanför de hade jätte kul! han inte fånga Ebba på bild mer än i liften kör som en tok! Det är tur att inte polisen står och har fartkontroll för då skulle det bli en X-tra dyr resa!!
Vilma gick att fånga på bild men det var knappt!
William i bilen på vär upp till Sälen Ser ni hur kul det är att åka hit!!



Idag är det dessutom en stor dag det är Ebbas födelsedag! Hon har redan fått lite paket av oss fick hon: Rosarutiga termobyxor, underställ, glittertatueringar,Eva och Adam CD-bok, ett kassetbant med Vi fem... nu ska jag börja plocka här så att vi kan ha lite kalas-fika här vid ett. ska hämta en tårta åxå köpa lite goda bullar...
Dagen till ära gick Johan och köpte färskt frukostbröd till frukost det var lite kanel i Mmm gott!
Senare sen är det barnens after ski med Viktor Åkerblom (känd från let´s dance och bolibompa).
Sen ännu senare ska vi åka bandvagn upp till toppstugan och äta oxfilé-fondue det ska bli gott det...

Nä nu ska jag sätta fart medans William fortfarande sover!
Ha det så bra!!
Kramar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hipp hipp hurra till Ebba i dag...
Ni ser ut att ha det fin fint i snön.

Louise sa...

japp det är härligt jag har varit och köpt tårta och serpentiner och ballonger såklart... nu snöar det igen!! skönt att jag är inne!!