torsdag 30 april 2009

Plötsligt händer det!!

Ja, inte har jag vunnit en massa på triss inte, men William har sovit tre nätter i rad nu i sin säng hela natten!!!! Han vaknade en gång vid fem i morsse men det var bara nappen som han saknade och han var inte vaken heller egentligen bara gnällde lite så det var bara att peta in nappen och återvända till min säng! William sov till sju!!!
Ebba sov hos Farmor och Farfar i natt för idag åker de till Tyskland. Hoppas att det får det trevligt. Jag har planer på att göra rent Per Gessles (kaninens) bur idag så jag tror att jag ska ta en tripp till Hova så att jag kan komma över lite sågspån.
Sen kanske jag ska fråga Jan om han hade lite hönsnät som jag kunde få köpa av honom så att vi kan bygga en utebur till lilla Per...
Nu är det ju jättefint väder ute och han kan nog gilla att få komma ut lite i solen! Sen i eftermiddag ska jag åka in till stan för att hämta Ola, och så ska vi hämta det sista ur Annas lägenhet. Sen ska den bara städas så är det klart!
Ikväll ska vi gå ner och titta på elden och sen ska vi nog gå hem till Jocke och Malin efter det!
Nä, nu är det dax att ta tag i dagen, hoppas att ni får en fin Valborg!

Inga kommentarer: