söndag 19 april 2009

Eller inte...

jo visst var det maginfluensa eller ialla fall något liknande!! William var pigg hela dagen åt och drack gjorde han åxå! På kvällen ringde min mormor och morfar och frågade om de fick komma en stund och visst fick de det! William hade ju inte varit dålig på hela dagen så vi trodde inte att dett skulle bli något mer av det! men de han nästan bara att komma hit så spydde William över hela mig MASSOR... så det var bara att börja torka och jag gick in i duschen... när jag kom ner igen var det Olas tur att duscha då hade William nämligen spytt ner hela honom åxå! sen spydde han i två och en halv timme ungefär och sen var allt bra igen. pigg och glad som vanligt. Konstigt... Sen igår var vi i Annas lägenhet och packade Ebbas saker... William var då hos farmor och var tillsynes fullt frisk!
på kvällen var vi hos Jimmy och Ann-sofie, vi åt och drack och hade väldigt trevligt som alltid!! Ebba var på pyjamas-party men fick lite hemlängtan Eller kanske att det var lite Maja längtan, så henne hämtade jag vid tio tiden. tur var väl det för på natten började hon åxå att kräkas och William kräktes åxå imorsse i soffan och över hela mig! Trevlig kille vi har!
men nu har Ebba piggnat till och städat på sitt rum och William har fått i sig en tallrik gröt. Hoppas att det rätar sig till nu! Jag har nu städat ut spy-lukten ur huset så jag hoppas att det inte kommer mer spy lukt nu!
Barnen får vara hemma imorgon åxå så att de inte smittar ner sina kompisar!

Nä nu ska jag försöka natta vår trötte son Så att det blir kväll idag! har ju haft några nätter nu med dålig sömn så jag längtar tills läggdax!!!!

Inga kommentarer: