söndag 5 april 2009

Drake...

Ja just nu känner jag mig som en drake... Inte arg eller sur eller så... nä, bara den vanliga halsbrännan!! Förmodligen föds även detta barn med hår! De säger ju att man får halsbränna då... och om det stämmer är den förmodligen hel-luden sådan halsbränna som jag har!! ;)
Har precis nattat William han var super trött och somnade direkt när vällingen var slut... la ner honom i sin säng och han har gnytt några gånger men nu sover han för natten hoppas jag!

Idag har jag varit såååå redig, jag har putsat fönstren i: Vårt sovrum, hallen uppe, Badrummet, köket och i trappen... Känner mig riktigt nöjd och ville skryta lite över det!!!!!
Imorgon ska William till dagis en sväng och då ska jag ge mig på matsalen, tv-rummet och toan nere. Vi får se vad jag hinner och orkar! Ska även försöka att plantera mina panseér som jag inte planterat idag (ja, jag vet att jag skrev att jag skulle det men jag har ju varit så redig ändå.)
Kanske är det finare väder imorgon igen och då ska vi vara ute hela eftermiddagen!
Ebba har påsklov denna vecka, vi har inget planerat än förutom att vi måste åka iväg och köpa ett par byxor som Ebba vill ha, hon vet hur de ska se ut men vi har inte hittat dem i någon affär än... :/ Hon ska ha dem när hon uppträder på dansen om två veckor och det är ju viktigt att man är snygg och att byxorna ser ut som hon vill att de ska se ut! Vi får se hur det ska gå!
Så kanske Ylva kommer hem i påsk åxå, det blir roligt, fast vi vet ju inte säkert, har bara hört rykten om det än!!!
Nä, nu får det vara färdig skrivet för idag!!
Ha det bra på er..

1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

oj oj vad du har varit duktig!!!
Jag tar det med ro & tar en kopp the till...mm det kanske finns byxor till Ebba här i Karlstad ni är mycket välkomna om ni vill!!!kram på dig!!