måndag 20 april 2009

Så länge höll sig den frächa dofren i huset...

Jo till ungefär kl 24 för då var det Olas tur!!! Jo det är sant han har kräkts till och från hela natten, men nu verkar det som att det har gett sig! Hoppas nu inte att jag får det! Vill inte ha den där skiten! speciellt inte nu när vi i mamma-gruppen ska träffas och fika snart... vill att vi ska bli helt friska tills då! Men Ola är ju redan mycket bättre så att till Onsdag är det nog helt borta hoppas jag!
William leker på sitt rum och har så roligt, Jag sitter här Ola tittar på tv i sängen och Ebba sitter nere och glor på tv! Snart ska jag ta William och gå ut en sväng tror jag! Vi behöver båda lite frisk luft! ska även försöka att ta hand om tvätthögen som växt sig gigantiskt denna helg. Massa lakan och kläder med spy på! Men nu ska det bli ordning på det tur att man kan hänga ut det nu så att det torkar, då kan maskinen gå non stopp! Nä nu är det dax att börja dagen ordentligt har ju inte tid att sitta här och slöa!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: