fredag 17 april 2009

Hej maginfluensa!!!

Japp, då var den här igen, Eller vad det nu är!? William vaknade inatt och ulkade flera gånger men inget spy kom upp.. Idag på morgonen drack han lite vatten och det kom ut i en rasande fart i nederänden på stackarn, sen kräktes han en gång. Efter det har han varit pigg, go och glad, Leker som vanligt nästan lite bättre till och med. Just nu grejar han på sitt rum med en lastbil tror jag! Tja, så idag får vi väl ha en hemma dag (som vanligt).
Igår var jag och William hos Therese och Theo en stund och fikade. Marie (Therese syster) och ett par vänner till dem Magda och Anderas och deras son Alexander var åxå där. Trevligt med lite skvallerfika! Måste vi snart göra om igen!
Nu kommer Lilla William och kyper upp i knät, kanske är det dax igen.... eller så är han bara trött.... Har spy-påsen redo...
Han somnar nog....
Imorgon är vi bjudna till Jimmy och Ann-sofie men nu får vi se hur det blir vill ju inte smitta mer dem nu när Jimmy fyller 37 och allt!!!!
Nä nu ska jag fortsätta att ta hand om min son.. se om han somnar Jag tror det han verkar väldigt trött!
Ha det så bra i solen!

Inga kommentarer: