lördag 4 april 2009

Sälen 09

Japp, då var sälen resan avklarad för detta året! Vi har haft sköna soldagar med snö och plusgrader!
I Söndags och måndags var vädret lite sådär, i tisdags var det lite fint och i onsdags började det fina vädret på allvar. Sol och mellan 5-10 plusgrader!! Härligt!
Har varit ute mycket, dragit William upp och ner i skidbacken! Fy vissa dagar var det riktigt tungt. Men vad gör man inte! Vi har varit i trollskogen och tittat på alla troll det gillade William. Han tyckte dock att det var mindre roligt när jag lyckades välta pulkan tre gånger på raken, då blev han faktiskt riktigt sur.. Dumma mamma!!!
Blev inte så mycket kort tagna då jag fortfarande inte köpt något minneskort till kameran (har ju lyckats haft sönder det!!) men ska snart ta och köpa oss ett så att vi kan ta lite kort igen! Men det klart att några få blev det allt!

Emilia Storm


Johan och Vilma

Johan och en vinglig William (fast han trillade inte)


Ola på sin rätta plats (i en snödriva)
Ja detta var alla kort vi tog.. Eller det finns ett till på Ebba, men det var inte så bra så jag tror att hon skulle bli sur om jag satte ut det på henne! (långkalsonger & rufsigt hår)
Idag så ska Clara sova här, Ebba och Clara sitter nere i Tv-rummet och tittar på film och jag sitter här, Ola badar!
Nu i eftermiddag har vi varit ute, jag har varit i Hova en sväng och hämtat lite kläder som min mamma och pappa köpt till William (glömde att fråga om de ville ha pengar... )
Jätte mycket som var bra!
sen var vi hos Jocke och Malin för att se hur det går med Malins stora mage.. Vattnet hade minnsan gått i alla fal men inga väkar än... Hoppas att de kommer snart! vill ju se bebisen snart!
Hon var inne på BB idag för kontroll men näpp de skickade hem henne igen för inte sätter de igång det bara för att vattnet gått.. Det ska ni inte tro! Tre dagar får hon vänta har det inte kommit igång då, då sätter de igång henne!
Hoppas att det sätter igång inatt! Vi ska nämligen ha deras dotter Clara här inatt, och om bebisen kommer inatt så måste de ju ringa till oss och berätta..
Imorgon ska Ebba på kalas hos Josefine Freij och då om det är fint väder så ska jag passa på att plantera mina panseér som jag köpte för flera veckor sedan! Nu ska de ner i kruka minsann!
Men Ola sa att det skulle bli regn i morgon så vi får väl se hur det går med mina planer!
Nä nu är jag trött! William sover i sin säng! (vi har haft en veckas hårdträning nu, i sälen) Hoppas att han kan sova där resten av natten nu! jag ska snart gå och nana i min säng! Är väldigt trött!
William sov i sin säng fram tills tre ungefär, inatt. Efter det fick han sova hos mig då jag inte orkade så och vyssa på honom över kanten på hans säng. Han har dessutom fått en ovana att dra, pilla, klappa mig i håret, eller så ska han pilla på tänderna... Blir tokig... och när han drar mig i håret gör det dessutom ont!!!
Natt i natt!






Inga kommentarer: