torsdag 23 april 2009

Japp då var det min tur!!

Så nu har hela familjen haft skiten! Usch det var jobbigt. Låg helt utslagen hela dagen igår. tänk er själva när man mår som sämst kämpar för att inte kräkas, ja då är det någon som buffar och hoppar omkring inne i magen åxå.. fy det var inte kul! Känner mig fortfarande lite ur slag och nästan lite febrig... Kanske skulle pröva att ta febern! William fick snällt gå till dagis idag och det tyckte han var kul!
I kväll har Ebba sin dansshow och jag vet inte hur jag ska göra om jag ska orka iväg på det eller inte! kanske är dumt när det är så många människor att smitta! Vi får se hur jag gör!
Nä, nu ska jag gå ut och lägga mig i solen, William ligger redan ute i vagnen och sover! Jag tar med min nya bok ut och läser lite!
Ha det så bra

Inga kommentarer: