söndag 3 maj 2009

snart är det läggdax!

jag ska bara (som Alfons Åberg sa) skriva lite så ni får veta hur vår helg har varit!
Ebba åkte ju i fredags morse iväg med farmor och farfar till tyskland, Köln. och till faster Ylva. Idag kom hon hem med pressenter till oss söta lilla Ebba!! Jag fick en mascara (precis som att hon visste att min var urusel) och hår-snoddar. Ola fick ett fisk-grillgaller blir toppen till sommar... William fick ett par döcoola badbyxor gröna med en dödskalle på!! han kommer att bli tuffast på stranden ska ni veta!!! Tur för honom att han har en syster med så bra smak! Hon hade i alla fall haft en toppen helg!! Vi ja vad har vi gjort? I Torsdag var vi ju hos Jocke och Malin. var en trevlig kväll. i Fredags spelade Ola golf med Erik och jag var en sväng i Hova. sen grillade vi här med Erik på kvällen innan jag skjutsade hem honom. igår var vi och städade ur Annas lägenhet så nu är det klart skönt att det är över. Sen åkte vi och hämtade William som varit hos mina föräldrar. Där fick vi grillat och potatisgratäng mumma det var gott det!!! Efter det så åkte vi ner till Jan, för att hämta hönsnät till Per Gessles bur, och där nere dracks det öl så där blev vi sittandes en stund. Idag har vi varit hos mormor och morfar en sväng Ola skulle hjälpa morfar med elen på nya altanen.
I morgon ska jag åka in till stan på förmiddagen och lämna in Annas räkningar till banken, så att det åxå blir avklarat så ska jag lämna in Ebba och Olas deklarationer så att vi blir av med det åxå.
Och nu är det dax för mig att sova! God natt till er!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad skönt att Annas lägenhet är avklarad. Vem vet, vi kanske springer på varandra på stan. =) *kram kram*

Mitt lilla liv! sa...

Oj oj vad det har hänt grejer hos er!! Här i Karlstad har det varit en lugn helg.. förutom i fre när jag var på tant fest...
Hälsa alla så ses vi till nästa helg.
kram Syrran