måndag 27 april 2009

FRISKA!!!

Japp, nu har vi varit friska hela helgen och vi hoppas att det håller sig så! William är på dagis och Ebba i skolan! själv så sitter jag här och slappar Men ska snart ta och fortsätta städa här på övervåningen. Håller på att fixa på Williams rum. När vi städade ut Annas lägenhet så hade hon en växasäng som vi tog med hit, så den har jag Ställt in på Williams rum och tänkte att han kanske kunde börja sova i den! Vi får se hur det går! Han får ha båda sängarna ett tag...


Så fint blir det!

Hittade även Annas kamera i Lägenheten så den förfogar nu Ebba över och det var lite fina kort på Ebba där i, sätter ut några så att ni får se på modellen!

Häftigt kort eller hur!


Detta är från vår kamera som fortfarande inte har nått minnes-kort...
William leker lite på sitt rum!



Stora Killen nu!!!


Idag är det ingen vanlig dag för det är min pappas födelsedag!!!!! Grattis Pappa hoppas att du får en fin dag! Vi kommer ikväll och käkar tårta! Mamma sa att hon bakat igår så detta missar vi inte!!
Nä nu ska jag betala räkningarna :( Blä vad tråkigt men ack så viktigt!) sen ska jag ta mig i kragen och städa vidare kanske att jag orkar ta tag i och vika tvätten! sen måste jag handla och en massa annat åxå!
Ha det så bra...


1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

Hej svejs!!
Sängen blev jättefin i Williams rum. *jag känner igen Emil påslakarnet *nostalgin kom krypande* jösses vad mina barn har blitt stora..
Korten på Ebba i Annas kameravar fina & jag hoppas hon vakar över Ebba & er!!
Nu ska jag måla fönsterkarmen en gång till innan spacklingen får ta över!! kram *gammla* moster Bettan