lördag 16 maj 2009

Hej igen!!

Lördag igen, visst är det skönt! Idag har vi inte gjort många knop jag är trött idag. William kräktes en gång inatt vid halv fyra. men sen har det inte varit mer.. pigg och glad som vanligt, eller ja i förmiddags var han bara sådär pigg..
Dagen inleddes med att vi vaknade av kyrk-klockan som hade hakat upp sig och slog i 25 minuter... William sov under de 25 minuterna men när det ÄNTLIGEN blev tyst så vaknade naturligtvis William. Då tyckte jag att det var lika bra att gå upp klockan var ju ändå nästan åtta efter att vi mornat oss lite i sängen. Vi började dagen med ett bad efter som att jag tyckte att William luktade lite spy.. Efter det så gick vi ner och åt frukost tillsammans med Farfar. William började frysa och hacka tänder vilket inte hör till vanligheten, men en x-tra tröja så fick vi bukt med det! Efter att frukosten så gick vi in och tittade på animal planet och världens skojigaste djur det tyckte William var kul efter det somnade både han och jag en stund i soffan det var skönt! ja vad mer har vi gjort idag vi har varit till affären. Bettan och Jonas var precis förbi här en sväng och fick lite kaffe och the. Kul med lite besök!
Ola gick upp i ottan för att spela golf idag, det var tävling. Det hade nog gått riktigt bra för Ola och hans lagkamrat. De blev bäst av dem från Sjötorp och det var det viktiga, tyckte han!
Ebba har lekt med Felicia hela veckan och inatt så sov hon över där. De hade nog haft jättekul! nu är det här en stund och jag gav dem tjugo kroner var att cykla fram till Hans och köpa glass för. det tyckte det var en bra idé så klart, glass går ju alltid ner! Nu sitter de vid tv:n igen men snart får jag köra bort dem därifrån.. de kan ju inte sitta där hela eftermiddagen!
William har tatt sig en liten eftermiddagslur och snart ska jag väcka honom han får inte sova mycket längre nu för då somnar han ju inte ikväll! Nu är det dax att väcka honom så friden är slut! Ha det så bra och ha en fortsatt trevlig helg!!!

Inga kommentarer: