måndag 18 maj 2009

Ny dag och ny vecka! Ocj idag orkar jag inte igång! blir en vilodag..
Igår ficka jag för mig att William skulle sova i sin nya växa säng.. sagt och gjort la honom i sin säng och han åt vällingen sen skulle han klättra omkring, han bonka huvudet i kanten och blev jätteledsen, bra start tänkte jag. Det hela slutade med att jag fick krypa ner hos honom i den rangliga sängen och ligga där tills han somna, det gick rätt så fort ca 20minuter från det att vi gick upp till sängen. Sen vaknade han vid 22-23 nånting precis när jag skulle gå och lägga mig men jag satte mig hos honom en stund och han somna om! Sen vaknade han tio i sju, då hämtade jag honom till min säng så låg vi där och myste lite, tills det var dax att väcka Ebba fem över sju! William har spenderat förmiddagen på dagis och jag min i soffan!
Nu kommer snart Ebba hem från skolan. William sover, och jag sitter ju här! men jag kanske måste ta tag i min dag lite snart! få nått gjort! tvätta lite kanske... bära ner en låda i källaren... finns lite att plocka med det gör det allt! Ska ta mig i kragen nu kan ju inte sitta här och slöa mer!!! Ha det gött!!

Inga kommentarer: