måndag 18 maj 2009

Det fungerade nu åxå!!

William somnade snabbt i sin säng och idag behövde jag bara ligga brevid med ena handen på honom, inte hålla och krama som jag var tvungen att göra igår! Idag visste han dessutom att det var dax att sova när man la sig i sängen han la sig direkt ner och drog upp täcket (med viss hjälp, för han la sig på tvären)
Det tog nog bara tio minuter från det att han la sig i sängen tills det att han sov! Känner lycka över det! Får se om vi får lyxen att sova hela natten inatt åxå!!!!
Idag blev jag sugen på rabarberpaj eller egentligen var det igår som jag blev sugen men orkade inte fixa det då. Så jag fixade pajen och Ola tände i vedspisen, så idag blev det paj gjord i vedspisen! Mmm det var mums det! Ringde och frågade Bosse och Birgitta om de ville ha och det ville de. William tyckte inte att det var gott, men det tyckte vi andra!
Ebba har varit hos Elin och lekt en stund idag, och imorgon ska hon leka med Ebba J. och på onsdag med Ebba och Clara.. ;) Kompisarna står på kö! Roligt att hon har så mycket kompisar!




En liten tupplur mitt på dagen, i sin spjälsäng

En tupplur efter dagis idag, som stor kille och sover i sin nya stora säng!!

(tänk er åxå hur det ser ut när jag är nedknölad i den lilla sängen!!!)

1 kommentar:

Mitt lilla liv! sa...

ja jag undrar lite över dig i denna lilla säng!!! Vart ligger Wille då???
HA HA ja men han är sjukt söt min lilla goding!!! hoppas ni får en lugn natt till. kram på er