tisdag 27 maj 2008

Tisdag

Idag så ska jag och William ta en liten tur in till Mariestad för idag fyller min LILLEBROR år så vi ska fira honom ikväll! Och vi måste ju köpa en present till honom!
Har några förslag men de kan jag ju inte säga här för tänk om han mot förmodan skulle läsa...
En av mina favoritbloggar har tagits bort så nu har jag lite tid över när jag sitter vid datorn fast jag brukar ju ändå fastna här. Men det är riktigt tråkigt, för det är Theos myshörna som tagits bort och jag kollade ju den säkert tio ggr om dagen... Men jag har varit inne på hans mosters blogg och där sett att inget allvarligt hänt. Jag blev ju lite orolig! Får hoppas att Malin, som Theos mamma heter, skaffar en ny eller hjälper lilla Theo att få till sin egen, igen!!
Nu har William slocknat och jag ska rappa på och gå ner för att duscha och fixa till mig lite inför stan! Ska nog äta lite åxå, för det måste man tydligen göra!
Ha det så bra allihopa!!

Inga kommentarer: