torsdag 8 maj 2008

Grilla!...

Hmm inga kommentarer idag...

Dagen började med att jag kl kvart i åtta kom på att jag skulle vara på besiktningen kl 8,30...
då gick jag fortfarande i pyjamas håret stod åt alla håll William hade åxå pyjamas ingen frukost var äten... men jag var super snabb han och bli klar och var på besiktningen kl 8,20.
ni.. då han jag även stanna och plocka upp en varningstriangel hos Ola på vägen.
Jo, jag har en i min bil tror jag men jag hade massa saker i bak och orkade inte plocka ut allt det bara för att visa att jag har en!
Bilen gick igenom enda anmärkningen var att det var dåliga framdäck men det är nya beställda så jag fick bara en notering på det!!
Efter det åkte jag hem till min Mormor och Morfar spenderade dagen där tills klockan var 12,45 då vi gick mot sjukhuset morfar och mormor till apoteket, jag och William till föräldraträffen på Pärlan! Det är alltid jättekul att träffa tjejerna och deras små prinsar och prinsessor. Glömde ju att ta kort idag åxå men jag hade ju kameran med i alla fall!! barnen växer så att det knakar i alla fall brakar (i blöjan då)!!!
Sen åkte jag hem och hämtade Ebba som varit hos Felicia, och sen åkte vi iväg till Hova. Där tittade vi på min Farmors gamla hus som min Lillebror renoverar (tapetserar, målar och fixar lite) de ska flytta in där nu snart. Det blir jätte fint!

Jag har ju varit sugen på grillat i flera dagar och idag hade jag bestämt mig att det var dax men icke sa nicke när jag och Ebba handlade så hittade vi Taco istället, så det åt vi hemma hos min mamma och pappa! Så nu kanske vi kan äta det imorgon då...
Imorgon ska jag ha en dag hemma i solen tror jag hoppas att det är sol imorgon åxå. jag har en massa tvätt som hängt i två dar på strecket det är dax att ta in den i morgon!!
Nu som vanlig är jag trött och jag längtar tills jag får lägga ner huvudet på kudden!

Natti natt!!!

Inga kommentarer: