måndag 19 maj 2008

Bilder

I helgen har det visst inte blivit så mycket bloggande. Men nu ligger William i sin säng och försöker somna och jag tror det lyckas för han har inte sagt nått på länge!
Igår kväll fick han gröt och nu var det gott igen, men nu kommer vi hålla oss undan fruktpureér ett tag tills det verkligen funkar med maten!
Kan själv (blir lite kladdigare då bara)
När mamma håller i skeden får man lite på den och det var smaskens!
MEER!!!!
Mmm det syns inte hur kladdig han är! Han fick äta lite med fingrarna!!
Jag och William var en sväng hemma hos mormor och då passade det ju med ett dopp i badkaret och det var kul!! det var bra med bara lite vatten så att man slapp att hålla honom hela tiden.
Det var kul att bada!!
Baloo ligger utanför toaletten och vaktar oss!!
Tarzan ligger i köket och sover...

Finns vissa likheter mellan katten och William
Eller så sa jag "upp med händerna" när jag fotade dem
Ebbas första fotbollsmatch Tyvärr så förlorade de men de hade nog ändå kul!
Fast att det regnade och var iskallt!

Nu ska jag sätta igång och städa vårt sovrum kan inte förstå att det kan bli sååå stökigt!! ska även få upp en rullgardin i vårt sovrum så att vi slipper vakna med en strålkastare i ögonen varje dag!

Vad ska ni göra idag??




2 kommentarer:

Anonym sa...

Idag städar jag. Iaf lite smått. Skall göra klart köket innan Urban kommer hem på lunch. Hoppas att ni får en bra dag! *kram kram*

Louise sa...

Jag skulle åxå börja men då vaknade William och va sur men nu är det bättre så nu gör vi ett nytt försök!!