onsdag 14 maj 2008

mera bilder!!

Idag har vi varit på coop med Therese och Teo Vi handlade mest bara mat och stod i kö! Det var en trevlig affär men jag hade nog väntat mig mer. Det brukar ju vara en massa roliga grejer på coop men det var det inte där. Det var en bygg-avdelnig och en mataffär i skilda lokaler.
Efter vår lilla utflykt så åkte vi hem till familjen enoxon och fika
(Mamma det går inge vidare med min bantning hur går det för dig??)
Passade på att ta lite kort på våra godingar!! Teo till vänster och William till höger
De Har kul de där killarna!
Hi hi... de kommer att bli riktiga buskillar!!
Jösses ser nu vad stor William ser ut mot Teo så stor skillnad tycker jag inte att det är i verkligheten visst är William större och tyngre men ...
Bus!!
Tuppluren innan vi åkte till stan.
William prövar Teos hoppgunga den var kul ska ni veta!!
Teo leker lite medans William hoppar som en tok!
Teo

Imorgon ska vi Jag, William, Therese och Teo åka till Hova och handla lite på Letex!

För sex månader sen, idag, satt jag här och klockade värkarna, och om en halvtimme åkte vi mot förlossningen... då var det två minuter mellan värkarna!

Nu ska jag titta på tv så ha det gött!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Ja dudet går inget vidare för mig heller, har tuggat i mig bullar hamburgare och rabarberpaj... fast rabarber måste ju ligga på plussidaan? Vi får ta nya tag och inte ge upp.

Louise sa...

Ja jo jag klarade mig ju bra i en halv dag!! inte illa eller hur!